MÓDOSULÁS RENDEZVÉNY IDŐPONTJA TEKINTETÉBEN
A Győr-Moson-Sopron Megyei Falusi Turizmus Egyesület
tisztelettel tájékoztatja a a turisztikában érintett szolgáltatókat és érdeklődőket, hogy a korábban
2015. február 26. és 27. 14.00 órára meghirdetett, Győrújbaráton, valamint
Kunszigeten tartandó szakmai hálózatépítő rendezvény kezdési időpontja 10.00 –re módosul,
tehát a rendezvények az alábbiak szerint alakulnak
Helyszín változatlanul: 9081 Győrújbarát, Liszt Ferenc u. 9. - Polgármesteri Hivatal
Új kezdési időpont: 2015. február 26. 10.00 Helyszín változatlanul: 9184 Kunsziget, Kossuth tér 9. - Kultúrotthon Új kezdési időpont: 2015. február 27. 10.00
A rendezvény (workshop) célja: a Rábaköz Vidékfejlesztési Egyesület és a Pannónia Kincse LEADER Egyesület területén bevezetendő turisztikai kártyarendszerhez történő csatlakozási lehetőségek, a rendszer használatának ismertetése, szakmai hálózatépítés.
Kapcsolattartó: Antal Zsuzsanna, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., tel: 06-70-948-0263
A rendezvény az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés végrehajtásához nyújtandó támogatásból valósul meg.
Családgondozó helyszín változás
Figyelem! Változás!
Szalai Lászlóné családgondozó ügyfélfogadását 2015. február hónaptól kezdődően a Polgármesteri Hivatal (udvarrészről megközelíthető) irodájában tartja változatlanul keddi napokon.
Polgármesteri Hivatal
"Múlttal a jövőért" szakmai műhely meghívó
HULLADÉKUDAVAR TÉLI NYITVATARTÁSI RENDJE
A Hulladékgazdálkodási Üzletág tájékoztatása alapján Rábapatonán a hulladékudvar
2015. január 24-én megnyit
A téli nyitvatartási rend az alábbiak szerint történik:
- Kedd: 10.00 órától 16.00 óráig,
- Szombat: 10.00 órától 16.00 óráig.
A hulladékudvar felügyelője: Polgár Lászlóné (06/20-359-2311)
Fontos, hogy a hulladékudvarban történő hulladék elhelyezéshez vigyék magukkal és mutassák be a Kommunális Szolgáltató Kft. részére befizetett csekkszelvényüket, vagy egy számlát, melyek valamelyike szükséges a bevitt hulladék regisztrációjához.
A hulladékudvarban a gyűjtés szelektíven történik, kommunális hulladék (háztartási szemét) elhelyezésére nincs mód! A hulladékudvarban elhelyezhető hulladékok köréről tájékozódhatnak a Győr Nagytérségi Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás honlapján www.hulladek.gyor.hu „Mit hova dobjunk?” cím alatt.
Radicsné Kincses Mária polgármester
Nyúl és Vidéke Takarékszövetkezet Koroncói Kirendeltség nyitva tartásának módosulása
A kirendeltség nyitva tartása 2015. február 2-tól módosul!
Ügyfélfogadás:
Hétfő 7.30 – 17.00
Szerda 7.30 – 16.00
Péntek 7.30 – 14.10
Pénztári órák:
Hétfő 7.30 – 16.45
Szerda 7.30 – 15.45
Péntek 7.30 – 13.45
Pihenőidő:
hétfő, szerda 13.00 -13.20 óra között, pénteken 12.00 -12.20 óra között.
Pihenő idő alatt a kirendeltség zárva tart!!
Kérjük, bankolási szokásaikat szíveskedjenek ehhez igazítani.
Figyelem!!
Orvosi rendelő új telefonszáma:
96/686-996
Rendelés új helye:
Koroncó, Rákóczi u. 64.
A magánfőzést érintő 2015. január 1-től hatályos jövedéki adó változások
Nemzetiségi választókörök
Szavazókörök kialakításának módosítása
Helyi Választási Iroda
Koroncó településen megválasztható képviselők száma
TÁJÉKOZTATÓ JÁRÁSI ÜGYSEGÉD ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉRŐL
TÁJÉKOZTATÁS AZ ÜGYSEGÉDI SZOLGÁLAT MŰKÖDÉSÉRŐL
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Győri Járási Hivatala által az ügysegédi rendszer keretében kihelyezett ügyfélfogadás a veszélyhelyzet megszűnését követően újra megkezdődik.
Koroncón 2020. július 21-től kéthetente, naptári páros hét keddjén
9.30 órától 11.00 óráig
érhető el az ügysegéd a Polgármesteri Hivatalban (Koroncó, Rákóczi u. 48.).
Általánosságban a települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyéhez közeli ügyfélfogadás során segít elsősorban a járási hivatal (beleértve a kormányablakot) és a megyei kormányhivatal hatáskörébe tartozó, másodsorban egyéb államigazgatási hatósági ügyek elektronikus vagy papír alapú intézésében: közreműködik a hatósági eljárás megindításában, eljárási cselekmények lebonyolításában, széleskörű tájékoztatást nyújt és formanyomtatványokat biztosít, valamint gondoskodik azok továbbításáról a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező szervhez.
Az ügysegédi által leggyakrabban – nem kizárólagosan – intézett ügyek köre:
- szociális ügyekben: egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, ápolási díj, aktív korúak ellátása, időskorúak járadéka, közgyógyellátás
- gyámhatósági ügyekben: jelzés a gyermekvédelembe vételére (gyermekjóléti szolgáltatások), szülői ház elhagyása, otthonteremtési támogatás, gondnok és gyám számadásához szükséges nyomtatvány átvétele
- családtámogatási ügyekben: anyasági támogatás, családi pótlék (nevelési ellátás, iskoláztatási támogatás), gyermekgondozási segély, gyermeknevelési támogatás, nagycsaládosok gázár-kedvezménye, fogyatékossági támogatás
- TAJ kártya igénylés
- szabálysértési feljelentés felvétele
- közoktatási hatósági ügyekben pl. iskolalátogatási igazolások, egyéb nyomtatványok átvétele
- hadigondozotti ellátások iránti kérelmek felvétele
- társadalombiztosítási nyugellátás (pl. öregségi, nyugdíj, hozzátartozói nyugellátás) iránti kérelem felvétele
- ügyfélkapu létesítése
- általános ügyviteli tájékoztatás
- jogorvoslati lehetőségekről való tájékoztatás
- helyszíni szemlék, környezettanulmányok lebonyolítása
- hiánypótlási felhívásra benyújtandó dokumentumok átvétele és továbbítása
- közérdekű kérelmek, panaszok felvétele
- hatósági eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok felvétele
- információ szolgáltatás az elérhető nyilvántartásokból
- ellátások felülvizsgálatáról történő tájékoztatás
- kapcsolattartás a hatósági ügy intézőjével, egyeztetésben közreműködés.
Háziorvosi Rendelő Hírei
SZŰRŐPROGRAM
2013. év folyamán részt veszünk egy, az ÁNTSZ által, a vastagbélrák kiszűrésére szervezett, országos programban. A szűrésben a 45 és 65 év közötti korosztály vesz részt. A szűrés egyszerű: két székletmintát kell megfelelő gyűjtőbe, adott címre elküldeni. A lebonyolítás úgy történik, hogy az említett korosztályhoz tartozók levelet kapnak az ÁNTSZ - től. Ezt követően jelentkezni kell a Háziorvosi Rendelőben. Ott tájékoztatjuk az érintettet a szűrés menetéről és átadjuk a megfelelő eszközöket. Az eredményeket a rendelő kapja meg. 100 szűrés elvégzésére kaptunk lehetőséget, így az első száz, ÁNTSZ levéllel jelentkező kerülhet be a programba.
Dr. Mihály Sándor