Nemzetisegi Önkorm.

Szolgáltatóház

Hatályos Rendeletek

Bodza és Szeder Családi Napközi

TÁJÉKOZTATÁS AZ ÜGYSEGÉDI SZOLGÁLAT MŰKÖDÉSÉRŐL

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Győri Járási Hivatala által az ügysegédi rendszer keretében kihelyezett ügyfélfogadás a veszélyhelyzet megszűnését követően újra megkezdődik.

Koroncón 2020. július 21-től kéthetente, naptári páros hét keddjén

9.30 órától 11.00 óráig

érhető el az ügysegéd a Polgármesteri Hivatalban (Koroncó, Rákóczi u. 48.).

Általánosságban a települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyéhez közeli ügyfélfogadás során segít elsősorban a járási hivatal (beleértve a kormányablakot) és a megyei kormányhivatal hatáskörébe tartozó, másodsorban egyéb államigazgatási hatósági ügyek elektronikus vagy papír alapú intézésében: közreműködik a hatósági eljárás megindításában, eljárási cselekmények lebonyolításában, széleskörű tájékoztatást nyújt és formanyomtatványokat biztosít, valamint gondoskodik azok továbbításáról a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező szervhez.

Az ügysegédi által leggyakrabban – nem kizárólagosan – intézett ügyek köre:

  • szociális ügyekben: egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, ápolási díj, aktív korúak ellátása, időskorúak járadéka, közgyógyellátás
  • gyámhatósági ügyekben: jelzés a gyermekvédelembe vételére (gyermekjóléti szolgáltatások), szülői ház elhagyása, otthonteremtési támogatás, gondnok és gyám számadásához szükséges nyomtatvány átvétele
  • családtámogatási ügyekben: anyasági támogatás, családi pótlék (nevelési ellátás, iskoláztatási támogatás), gyermekgondozási segély, gyermeknevelési támogatás, nagycsaládosok gázár-kedvezménye, fogyatékossági támogatás
  • TAJ kártya igénylés
  • szabálysértési feljelentés felvétele
  • közoktatási hatósági ügyekben pl. iskolalátogatási igazolások, egyéb nyomtatványok átvétele
  • hadigondozotti ellátások iránti kérelmek felvétele
  • társadalombiztosítási nyugellátás (pl. öregségi, nyugdíj, hozzátartozói nyugellátás) iránti kérelem felvétele
  • ügyfélkapu létesítése
  • általános ügyviteli tájékoztatás
  • jogorvoslati lehetőségekről való tájékoztatás
  • helyszíni szemlék, környezettanulmányok lebonyolítása
  • hiánypótlási felhívásra benyújtandó dokumentumok átvétele és továbbítása
  • közérdekű kérelmek, panaszok felvétele
  • hatósági eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok felvétele
  • információ szolgáltatás az elérhető nyilvántartásokból
  • ellátások felülvizsgálatáról történő tájékoztatás
  • kapcsolattartás a hatósági ügy intézőjével, egyeztetésben közreműködés.

Koroncói Polgármesteri Hivatal

Oldalainkat 45 vendég és 0 tag böngészi

Időjárás

Látogatók

486006
Ma
Tegnap
Héten
Előző héten
Hónapban
Előző hónapban
Összesen
87
466
3468
474275
17430
21420
486006

IP címed: 3.235.101.141
2020-10-23 02:31

A honlap átalakítás alatt áll!!